Как мога да върна доставен артикул?

Ние в Хорта ЕООД със самочувствие заявяваме, че предлагаме безпроблемна рекламация на стоки. Ако клиентът ни не е 100% доволен от поръчания от нас артикул, то той може да го върне до 14 дни от датата на доставка. Повече информация може да намерите в Общи условия на сайта ни.

Какъв е срокът, в който мога да направя рекламация?

Вие може да заявите желание за рекламация до 14 дни от датата на доставка. Моля, обърнете внимание на следното:

  • Продуктът трябва да е в добро състояние и да не е премахнат оригиналния етикет
  • Продуктът трябва да се върне в същата опаковка, в която е получен

Ако не съм доволен от доставката, как мога да възстановя парите си обратно?

За всички поръчки платени авансово, предлагаме възстановяване на сумата по банков път.

Кредитната ми карта беше отхвърлена, какво да направя?

Проверете дали:

  • Картата Ви не е само за теглене от АТМ устройства (банкомат) . Ако не сте сигурни, свържете се с банката-издател на Вашата карта и поискайте повече информация.
  • Въведохте ли своя 3D secure check успешно?

За да се възползвате от 3D защитено удостоверяване, трябва да регистрирате своята кредитна / дебитна карта. Това е еднократен процес, който се осъществява на уебсайта на банката издател на картата Ви. Процесът включва картодържателя, който отговаря на няколко въпроса за сигурността, на които само издателят на картата и титулярът на картата ще знаят отговора. Картодържателят след това избира парола и / или таен въпрос, който ще бъде използван от издателя на картата по време на всяка онлайн транзакция. Свържете се с банката си, ако имате проблеми с 3D защита.

  • Правилно ли въведохте следните атрибути?:
  1. Номер на карта
  2. Имена на картодържателя
  3. CVV кода (трицифрения код на гърба на картата)
  4. Датата на валидност
  • Моля, проверете лимитите на Вашата карта

Ако всички от посочените, по горе стъпки са изпълнени коректно и въпреки това не може да направите онлайн плащане, моля свържете се с банката, за повече информация и разяснения.

Защо трябва да въвеждам телефонния си номер?

Ние изискваме Вашия телефонен номер, за сигурност на регистрацията Ви. Освен това е много вероятно куриерът да има нужда да се свърже с Вас за уточняване на точния час за доставка.

Мога ли да дойда и да пробвам стоките Ви преди да ги купя?

Хорта бутик е сайт на онлайн магазин. Нашите стоки се съхраняват в помещения, които не са отворени за клиенти. Въпреки това, ние даваме отлична възможност на клиентите си да „пробват“ артикулите ни с приложението AstraFit. AstraFit e виртуална „пробна“, която Ви помага и минимизира възможността някоя дреха да не Ви стои по най-добрия начин.

Защо да се регистрирам и какво всъщност означава това?

Много е важно да имате регистрация и акаунт в сайта ни, защото това Ви дава неограничени възможности за посещение в Хорта бутик. За удобство и по-голяма сигурност са ни необходими Вашите данни, с което бихте могли да поръчвате по-бързо и лесно. Ако все още нямате акаунт, моля следвайте указанията за регистрация.

Хорта ЕООД гарантира ли автентичността на продуктите?

Ние в Хорта бутик продаваме само стоки със 100% доказан произход и стоим твърдо зад качеството на всеки от нашите артикули. Всички продукти, се доставят от доказани производители и са с отлично качество.

Правите ли международни доставки?

Засега доставяме в страни от Европейския съюз, но сме отворени и нетърпеливи да приветстваме първите си клиенти от всяка една точка на света.

Защита (Security)

Разполагаме с подходящи технически и защитни мерки, за да предотвратим неоторизиран или неправомерен достъп или случайна загуба или унищожаване на Вашата информация. Когато събираме данни чрез сайта, събираме Вашите лични данни на защитен сървър. Ние използваме „защитни стени“на нашите сървъри. Когато събираме данните за разплащателната карта по електронен път, използваме криптиране, като използваме кодиране със Secure Socket Layer (SSL), за да сме в състояние да гарантираме 100% сигурност. Силно Ви препоръчваме да не изпращате пълни данни за кредитни или дебитни карти в некриптирани електронни съобщения с нас. Ние поддържаме физически, електронни и процедурни гаранции във връзка със събирането и разкриването на Вашата лична информация. Нашите процедури за сигурност означават, че понякога можем да поискаме доказателство за самоличност, преди да разкрием лична информация за Вас. Вие носите отговорност за защита срещу неразрешен достъп до паролата и компютъра си.

Ред на приемане и ценообразуване

Моля, вземете предвид, че има случаи, при които поръчката не може да бъде обработена по различни причини. Сайтът си запазва правото да откаже или да отмени някоя поръчка по някаква причина във всеки един момент. Може да бъдете помолени да предоставите допълнителна информация, включително(но не само) телефонния номер и адреса, преди да приемем поръчката Ви.